Sunt barfit, deci exist!
Regula numarul 1 in PR: un eveniment fara martori nu a s-a intamplat! Pornind de la arhicunoscuta zicala potrivit careia cizmarul n-are cizme si croitorul n-are haine, am incercat mereu ca in meseria pe care am ales-o, sa nu uit de mine. Pana sa fac echipa cu Monica Munteanu si in limitele reusitei mele profesionale, m-am straduit sa ma abat de la zicala amintita, promovandu-ma si pe mine, nu doar pe ceilalti.
Dupa ce lucrurile au inceput sa mearga pe un fagas promitator, m-am bucurat de tot mai multe propuneri de proiecte din ce in ce mai provocatoare. Astfel, am reusit sa inchei un deal cu media-fatada Cocor, interviuri pe print in Luxury, Cosmopolitan Man, Playboy, Tonica si multe alte publicatii online. Dupa cum spuneam la inceput, in orice job pe care il avem imaginea si promovarea sunt mai mult decat importante. Sunt esentiale. Desigur, ideea e sa fii bun in ceea ce faci, altfel nu exista piloni care sa sustina greutatea unei fraude de acest gen. E nevoie sa fii acolo, atunci, oricand e nevoie. Prezenta constanta pe o piata a schimbarii implica mai mult decat efort si consecventa, impune pasiune si capacitatea de a te reinventa. Eu si Monica, de pilda, credem cu tarie ca suntem mai mult decat doi oameni, doua perechi de maini si doua perechi de ochi din spatele unei agentii boutique. Suntem o echipa de entuziasti- cunoscuti prin numele noastre si nu dupa logo-uri. Am reusit pana acum sa ne conturam un stil usor de recunoscut, asta pentru ca nu ne-am sfiit sa promovam ce facem.
E un cuvant interesant care imi place tot mai mult de la o vreme: ‘hibrizi’. Cam asta suntem si noi in domeniul PR-ului, pentru ca dansam pe linia fina ce separa papusa de papusar. Fiind cam primii de acest gen in Romania (cel putin din cate stiu), #theblackteam a lansat si numeroase controverse, am fost si suntem in continuare subiect de discutie pentru multi. Ne ajung vorbe la urechi. Si le avem bune!
In interviul acordat revistei Luxury (editia Mai, 2016) suntem numiti ‘Artistii hedonismului’, denumire care a facut multe voci sa susoteasca. Ei, lasa, ca nu-i rau! Dincolo de toate, radacina cuvantului grecesc inseamna ‘placeri’ si noi trebuie sa intelegem ca asta cautam oricat am zice ca nu e asa. De la cele simple pana la cele complexe, de la cele nevinovate pana la alea care ne incarca de gustul placut al vinei. Dar sa ne rezumam la cele dintai, precum experienta de a manca ceva bun intr-un loc frumos (precum Norma, Zen Sushi sau Gallo Nero), fericirea de a-to cumpara ceva reprezentativ cum numai bratarile Jai Dam pot fi sau rasfatul simturilor obtinut prin a merge la un concert al Deliei sau Damian Draghici. Estetic si remodelati de catre Miko si, sa nu uit, desi nu prea am cum, de senzatia incomparabila de a te distra intr-un club precum The Story sau Loft, de a calatori intr-un loc ce iti ramane pe retina- La Vella, de a merge la shopping sau la un film la Baneasa Shopping City, dar nu in ultimul rand, de a citi un interviu cu noi, #blackteam, in Luxury!
#luxury #blackteam #urbanstorytellers