• +40 745226954
  • radudenispr@gmail.com
  • Bucuresti

Denis Radu: Am pornit de la 0. Mi-am urmat inima si intuitia

Toate proiectele de succes – fie ca vorbim de fashion, PR – sau arta au la baza o poveste. Care este povestea lui Denis Radu si cum a ajuns astazi sa fie unul dintre cei mai cunoscuti oameni de social PR?

Nu stiu daca sunt printre cei mai cunoscuti PR, dar pot spune ca sunt mandru de evolutia mea.

Am pornit de la 0, am pornit de la a invata, de la ‘a fura meserie’ de la altii mai buni, de la a avea idei inedite, de la a pune produse in pungile de tip “gift bag-uri”, pana la a organiza evenimente foarte mari precum este Balul Rotary.

Se spune ca omul cat traieste invata. Care este cel mai important lucru pe care l-ai invatat practicand această meserie?

Practicand aceasta meserie, chit ca nu mi-a fost usor si pot spune ca in continuare nu imi este, am invatat a ma ierta, a ierta si a darui.

In domeniul nostru, circula o vorba: “reinvent or die”. Cat de greu e sa te adaptezi la un domeniu care e intr-o continua schimbare si cum reusesti sa fii mereu in pas cu tendintele?

In timpul vietii de zi cu zi invatam sa ne readaptam diversor situatii care ne apar in cale, deci totul vine de la sine, consider ca suntem programati sa facem fata provocarilor de orice natura.

Organizezi foarte multe evenimente, in care, de obicei, trebuie sa fii atent la o multime de detalii si sa fii mereu pregatit sa faci fata neprevazutului. Care e cheia succesului?

Nu exista o cheie a succesului, conteaza determinarea, conteaza cu ce vii nou in joc si nu in ultimul rand, conteaza enorm respectul si perseverenta.

Care sunt cel mai des folosite instrumente de PR în meseria ta?

Instrumentele sunt de fapt trairile noastre interioare si intuitia. Instrumentul principal care nu se invata in nici o scoala, din nici o carte, este acela de a avea capacitatea sa te imprietenesti cu oamenii potriviti carora sa ‘le vinzi’ lucruri corecte si sa intuiesti ce isi doresc. Daca ei te urmeaza, atunci totul se va reflecta in vanzarile clientilor tai si astfel toata lumea e fericita.

Cea mai grava greseala de PR, in opinia ta?

Greseala cea mai mare este aceea de a nu-ti respecta clientul si in primul rand pe tine insuti, caci noi detinem puterea de a actiona.

Intr-un scenariu ideal, cum arata relatia perfecta client-PR?

Am fost norocos sa intalnesc clienti care sa imi lase mana libera. Din punctul meu de vedere, aceasta este relatia perfecta cu clientul. Sa te lase sa demonstrezi lucrurile pentru care ai fost angajat sa le faci.

Proiectul pe care ti l-ai dori neaparat in portofoliu?

Momentan nu exista vreun proiect pe care sa mi-l doresc in mod exceptional, am cam facut din toate cate putin. Dar, ipotetic vorbind cred ca mi-as dori un proiect imobiliar de amploare.

Vorbind de portofoliu, se afla in pregatire noul tau site – Denis Radu & friends, care va include o parte de blog, dar si interviuri cu diferite personalitati. Marcheaza acesta o noua etapa in cariera ta sau este continuarea fireasca a proiectelor dezvoltate pana acum?

Cum nimic nu este intamplator si cum de altfel nu-mi este teama sa incerc, proiectul ‘Denis Radu & friends’, cred ca a venit la momentul potrivit, cu toate ca am fost impins de la spate de catre multi ‘prieteni’ de pe Facebook, iar intr-un final, un prieten apropiat m-a convins sa incerc. Iar in momentul de fata, www.denisradu.ro este online 🙂

Ce sfaturi ai pentru tinerii aspiranti la aceasta meserie?

Nu dau sfaturi, greu le accept. Pot spune doar ca acesta este printre putinele job-uri care te aleg ele si aici ma refer la PR-ul monden, care este atipic celui corporatist. Urmeaza-ti inima si intuitia!

Daca n-ai fi fost PR, ai fi fost astazi…?

Daca nu as fi ajuns PR, cred ca as fi lucrat fie in turism, domeniul meu de baza, sau pentru vreun brand de haine, prima mea dragoste!

Interviu pentru Wardrobe Stories

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *