#Baneasagoestopitti in ianuarie 2017
Deja aud in jurul meu cuvantul “rezolutie”. “Rezolutia mea pe 2017 este…”. Recunosc ca imi displace acest cuvant, dar imi place ideea de a-ti seta obiective. Pentru mine, 2017 inseamna oportunitatea de a incheia noi parteneriate frumoase si de a evolua prin proiecte de mare amploare.
Au trecut opt luni de la ultima editie #PittiUomo90, dar si opt luni de la prima colaborare cu Baneasa Shopping City vs. Pitti Imagine. Am ramas cu o amintire placuta, pentru ca a fost o colaborare frumoasa pentru #blackteam. Si cum lucrurile bune trebuie repetate, aceasta va continua si in 2017 cu #PittiUomo91, intre 9 si 13 ianuarie la Firenze.
Imi place Baneasa Shopping City din foarte multe motive: continua sa ramana singura entitate fashion din Romania care face asocieri de imagine atat la nivel national, cat si international, se implica in multiple proiecte neconventionale (cu precadere in zona de fashion), de exemplu- Paris Fashion Week sau targul pentru barbati, Pitti Imagine. Sa nu mai spun de colaborarile cu cei mai in voga bloggeri de fashion si lifestyle pe plan local.
Prin simpla deschidere si dorinta de a sustine astfel de proiecte, Baneasa Shopping City este unul dintre brandurile care aduc plus valoare imaginii nationale in zona frumosului, artelor, modei, libertatii de exprimare.
Noi, #blackteam, suntem mandri sa reprezentam Baneasa Shopping City la Pitti Imagine si ca dincolo de piesele vestimentare negre, putem aduce un strop de culoare prin atitudine. For a special year vibe.
#Baneasagoestopitti
#baneasagoestopitti #pittiuomo91 #pittiimagine #menswear #blackteam #urbanstorytellers
Photo by The Storyalist for Luxury Magazine