Antreprenori romani de succes
Denis Radu (PR/PR Events)
A studiat: După un an de experienţă în vînzări, Denis deja concepea proiecte din zona relaţiilor publice pentru două restaurante.
Afacerea lui: A apărut ca o consecinţă a lărgirii portofoliului de clienţi şi a reprezentat tranziţia muncii unui profesionist freelancer către implicarea alături de o echipă.
Momentul deicisiv: „Am realizat că dacă vreau să evoluez ca individ, să-mi asigur împlinirea pe acest plan al vieţii, ar trebui să mă încumet să fac acest pas. Cred în motto-ul <Îndrăzneşte mult, ca să cîştigi mult>, iar cel puţin în cazul meu beneficiile nu au fost doar de ordin material”, mărturiseşte.
Noutatea: „Ca specialist în domeniul relaţiilor publice, mă axez pe construcţia şi managementul imaginii produselor din zona modei, a artei bijuteriilor, a cosmeticelor şi înfrumuseţării, în segmentele bridge şi luxury”, explică Denis.
A investit: „Investiţia a fost dată de anumite sume direcţionate spre îmbrăţişarea unui stil de viaţă conform cu valorile produselor cu a căror imagine eram însărcinat”, detaliază el.
Interviu pentru Cosmopolitan, iunie 2013