Public relations

Știm deja că nu produsul în sine fascinează, cât povestea acestuia. Numai că cele mai longevive povești nu sunt niciodată spuse la întâmplare, ci urmează o structură bine definită. La fel se întâmplă și în domeniul relațiilor publice, unde creativitatea îmbracă scheletul strategiei pentru a da ființă celor mai cool branduri. Unde cool înseamnă modul de adresare către publicul targetat astăzi, cu gândul la cel de mâine.

Organizator de evenimente

Când îți amintești de un obiect, nu îl recrea, dar când îți amintești o emoție, o poți retrăi și recupera la infinit. Tocmai de aceea, unul dintre viciile pentru care sunt recunoscut e transformarea oricărui eveniment într-o experiență inconfundabilă. Conceptul, logistica, invitații, comunicarea pre și post eveniment sunt câteva dintre cuvintele ce descriu activitatea mea atunci când vine vorba de construirea unei astfel de emoții.

Consiliere imagine

Cred cu tărie că imaginea nu este ceea ce vedem, cât ceea ce percepem. Iar pentru a fi perceput în modul dorit, informarea constantă și radiografia societății sunt primele dintr-o lungă serie de elemente care trebuie bifate. De la identificarea stilului vestimentar potrivit până la managementul reputației, portofoliul meu de parteneri și colaboratori vine în susținerea ideii că dincolo de business, showbizz, fashion sau artă, autenticitatea este elementul comun.

Visual managing

Între ochi și ureche, va câștiga întotdeauna ochiul. Altfel spus, reinterpretez sintagma „nu crezi până nu vezi”, aducând în atenția unui public omogen produse a căror imagine confirmă o alegere personală și invers. Căci ceea ce arăt este garanția unei descoperiri ce trebuie testată!