prima
denis-radu-3
test
denis-radu-5
denis-radu-6
denis-radu
denisradu-2
test2
test3
63967_10152826527900890_6873260099399190750_n
995649_10153013373750890_8439984357516054609_n
1236456_10152271143095890_437353814_n
1545168_10152103498645890_2119854726_n
1604949_10152320263835890_1058661324686271789_n
1959924_10152219731100890_253056388_n
10351231_10152782185760890_5310570272921224031_n
10474863_10152501630345890_4166371808739925634_n
10868207_10152881915920890_6998123187381100687_n
10940627_10153011959870890_7688829330857653823_n

Denis Radu

Există o anume greutate în acest „despre” pe care îl folosim de fiecare dată când descriem ceva sau pe cineva. Îmi place să cred că în domeniul relațiilor publice, „de”-ul din începutul cuvântului poate fi tăiat cu ușurință pentru a rămâne „spre”. Cei cinci ani în care am sculptat sute de proiecte, în care am comunicat pentru cele mai reputate branduri pe piața locală și în care am redefinit organizarea evenimentelor de nișă mi-au oferit cea mai importantă lecție despre evoluție: în PR nu este vorba „despre” ce ai făcut, ci „spre” ce te îndrepți astăzi cu tot bagajul de cunoștințe și un portofoliu generos.

Nu cred în paradigme, cred în originalitate prin continuă reinventare. Cred în muncă, în căutarea celei mai strălucitoare fațete pe care o are chiar și cel mai opac dintre proiectele pe care le gestionez, dar nu în ultimul rând, cred că cel mai important rol pe care îl are un specialist în comunicare este de a brandui realitatea. De a te face să te îndrăgostești de tine aici și acum, fie că ești o companie, o agenție sau un personaj.
Oamenii buni sunt cei cărora le plac lucrurile bune, de la modă la parfumuri, de la evenimente la experiențe. Acest blog este pentru oameni buni.